FAQ - Nejčastější dotazy

  • Na Stavebnice4u.cz jsem nenašel/a konkrétní puzzle, stavebnici nebo model, o který mám zájem. Je možné jej u vás sehnat?
    Napište nám o jaký produkt se jedná a my se jej pro Vás pokusíme sehnat za super cenu s dodáním do týdne.

 

  • Je možné zboží vyzvednout osobně?
    Ano, na výdejních místech Zásilkovny, vlastní obchod a adresu připravujeme.

 

  • Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?
    Doporučujeme sepsat zápis o poškození, ideálně i poškození důkladně vyfotografovat a zboží nepřebírat.
 
  • Objednal jsem zboží, které není skladem, jak postupujete v takovém případě?
    Vámi objednané zboží se budeme snažit zajistit z jiných skladů a budeme usilovat o co nejrychlejší doručení.
 
  • Musím se při nákupu registrovat?
    Nemusíte, můžete nakupovat i bez registrace.
 
  • Jakým způsobem využíváte osobní údaje, které zadám při nákupu?
    Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro potřebu internetového obchodu a nebudou poskytnuty třetí straně.
 
  • Jak postupovat při reklamaci zboží?
    Podle bodu VII. Obchodních podmínek a při odesílání pak podle Reklamačního řádu. Oba dokument najdete na naší webové stránce úplně dole.
 
  • Mám v plánu objednat přesnídávky ve skleničkách a plastových kelímcích a také dětské kaše v papírové krabici. Všechno jsou to křehké věci, jak zajistíte aby se cestou nepoškodily (vím že přepravní služby s nimi nejednají moc šetrně)?
    Naši skladníci jsou pravidelně školení v balení zboží. Jejich úkolem je zabalit zásilku tak, aby k Vám dorazila bez sebemenšího poškození. Mezi jednotlivé skleničky vkládáme pevný karton. Pak skleničky zabalíme do „bublinkové“ fólie a přelepíme pevnou páskou. Podobně balíme i příkrmy v plastových kelímcích. Mezi papírové krabice a plechovky vkládáme vzduchové polštáře, které je chrání proti pomačkání. Celou zásilku pak balíme do kvalitní pětivrstvé lepenky a omotáme pevnou páskou. Na této stránce se můžete podívat na celý proces balení Vaší zásilky.