Dny dopravy zdarma u nás pořád pokračují. Stačí nakoupit nad 999 Kč a dopravu za Vás hradíme my!

Reklamační řád

Adresa pro vrácení reklamovaného zboží:
STAVEBNICE4U.CZ - Martina Karasová
M.Tyrše 481
753 61  Hranice IV

Adresa pro písemný styk:
info@stavebnice4u.cz
tel. kontakt: 605 800 810 (v pracovní dny 8:00 do 18:00 hod)


1. Reklamace Dopravy - doručení poškozené zásilky dopravcem

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte pečlivě její obal. V případě zjevného poškození (propíchnutý či děravý karton, promáčklý nebo zlomený roh, naražená hrana obalu zásilku prosím nepřebírejte a zjištěné závady zaznamenejte do dokladů doprovázející zásilku – Doručovací List. Stejně tak v případě zvuků signalizajících rozbití zboží uvnitř.
Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, je nutné o této skutečnosti informovat reklamační oddělení naši společnosti neprodleně po zjištění poškození.
Pro urychlení vyřízení závady v přepravě, doporučujeme vytvořit fotodokumentaci doručené zásilky včetně transportního obalu a štítku.

2. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

  • Reklamaci zboží v záruční době je potřebné podat písemně na níže uvedeném formuláři (Formulář pro reklamaci zboží) a to zasláním na email nebo klasickou poštou.
  • Kupující je povinen zkontrolovat obsah balení objednávky ihned po doručení zboží. V případě, že v originálním balení výrobce chybí součásti uváděny v návodu výrobce, je tuto skutečnost kupující neprodleně (max. do 3 dnů) nahlásit prodávajícímu prostřednictvým emailu s přiloženým reklamačním formulářem. Na pozdější reklamace obsahu (vyjímaje dílky puzzle) nebude brán zřetel.
  • Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem), po fyzickém obdržení zásilky k reklamaci. Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
  • V případě reklamace chybějícího dílku puzzle, je potřebné nafotit sestavené puzzle a vyplnit reklamační formulář a zákazníkovi je odesláno puzzle nové v co nejkratší době bez nároku na vrácení původního balení. 
  • O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.
  • Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí maximálně 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
  • Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (scan účtenky za poštovné atd) a zaslání na adresu info@stavebnice4u.cz
  • Reklamované zboží zašle kupující (na své náklady) na výše uvedenou adresu nebo je možné domluvit svoz reklamace.
  • Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: 605 800 810 a to v pracovní dny 8:00 do 18:00 hod nebo na info@stavebnice4u.cz .
  • Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce.

 

V případě platby převodem z účtu, vracíme finanční částky za reklamované zboží na bankovní účty vedené v CZK a EUR v České republice a Slovenské republice. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.

 

Formular_pro_reklamaci_zbozi

Navštivte Stavebnice4u.cz u ShopMania