Reklamační řád

Adresa pro vrácení reklamovaného zboží:

            STAVEBNICE4U.CZ - Iva Staňková
            K Odře 127/5
            700 30  Ostrava

Email pro písemnou komunikaci:  info@stavebnice4u.cz

 

I. Reklamace Dopravy - doručení poškozené zásilky dopravcem

 Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte pečlivě její obal.

  • V případě zjevného poškození (propíchnutý či děravý karton, promáčklý nebo zlomený roh, naražená hrana obalu zásilku prosím nepřebírejte a zjištěné závady zaznamenejte do dokladů zásilky – Doručovací List. Stejně v případě zvuků signalizajících rozbití zboží uvnitř.
  • Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, je nutné o této skutečnosti informovat reklamační oddělení naši společnosti neprodleně po zjištění poškození.
  • Pro urychlení vyřízení závady v přepravě, doporučujeme vytvořit fotodokumentaci doručené zásilky včetně transportního obalu a štítku.

 

II. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

  • Reklamaci zboží v záruční době je potřebné podat písemně na níže uvedeném formuláři (Formulář pro reklamaci zboží) a to zasláním na email nebo klasickou poštou.
  • Kupující je povinen zkontrolovat obsah balení objednávky ihned po doručení zboží. V případě, že v originálním balení výrobce chybí součásti uváděny v návodu výrobce, je tuto skutečnost kupující neprodleně (max. do 3 dnů) nahlásit prodávajícímu prostřednictvým emailu s přiloženým reklamačním formulářem. Na pozdější reklamace obsahu (vyjímaje dílky puzzle) nebude brán zř
  • Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem), po fyzickém obdržení zásilky k reklamaci. Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
  • V případě reklamace chybějícího dílku puzzle, je potřebné nafotit sestavené puzzle a vyplnit reklamační formulář a zákazníkovi je odesláno puzzle nové v co nejkratší době bez nároku na vrácení původního balení. 
  • O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.
  • Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí maximálně 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické
  • Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (scan účtenky za poštovné atd) a zaslání na adresu info@stavebnice4u.cz
  • Reklamované zboží zašle kupující (na své náklady) na výše uvedenou adresu nebo je možné domluvit svoz reklamace.
  • Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: 605 800 810 a to v pracovní dny 8:00 do 17:00 hod nebo na email: info@stavebnice4u.cz .
  • Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce.

 

III. Reklamace zboží značky Kidkraft

Reklamaci poškozených dílů produktů Kidkraft může zákazník uplatňovat přímo u výrobce na stránce https://parts.kidkraft.eu/ , kde je potřebné zadat číslo šarže, které naleznete na krabici nebo ho naleznete také na štítku některého dílu. Dále je potřeba zadat datum nákupu u prodejce + nahrát daňový doklad a v neposlední řadě přidat fotografie poškozených dílů. Poté budete výrobcem Kidkraft informováni o přibližném termínu doručení náhradního dílu. Je potřeba počítat s dobou dodání cca měsíc.

  

Formular_pro_reklamaci_zbozi