Velkoobchod
Zboží prodáváme nejen koncovým maloobchodním zákazníkům, ale také zásobujeme kamenné i internetové prodejny hraček a modelářských potřeb v ČR i SR za velkoobchodní ceny.
- kopie Živnostenského listu
- kopie Osvědčení o DIČ, pokud jste plátci DPH
- telefonický kontakt
Minimální velkoobchodní odběr je 2.500 Kč / 100 EUR a první objednávka po registraci musí být minimálně ve výši 10.000 Kč / 400 EUR.
- dobírka
- platba předem - bankovní převod (nikoliv na fakturu)
- platební brána GoPay
- v hotovosti při osobním odběru
Cena za dopravu je stanovena jednotně: ČR při platbě předem na účet 99 Kč, při platbě na dobírku 148 Kč, SR při platbě předem na účet 6 EUR, při platbě na dobírku 8 EUR
DODACÍ LHŮTY
Pokud je veškeré objednané zboží skladem a zvolena platba hotově, expedice zboží probíhá do 48 hodin případně dle dohody. V případě platby předem na účet odesíláme zásilku až po připsání částky.
Pokud objednané množství jednotlivého zboží převyšuje naši skladovou zásobu, nebo zboží nebylo v době objednání skladem, informujeme zákazníka o dodací lhůtě, v jaké jsme schopni výrobek zajistit.
Stav u výrobku je uveden "skladem", pokud máme alespoň jeden kus zboží opravdu na skladě. V případě nízkého stavu skladu si vyhrazujeme právo objednávku vyskladnit až po navezení dostatečné skladové zásoby. O této skutečnosti zákazníka neprodleně informujeme.
ZPŮSOB DODÁNÍ
Kompletní zásilky odesíláme prostřednictvím zvoleného dopravce na kterékoliv místo v ČR do 3 pracovních dnů, dodání je do druhého pracovního dne od expedice. Velkoobchodní odběr není možné realizovat prostřednictvím výdejních míst zasilkovna.cz nebo zasielkovna.sk
Po předchozí domluvě je možný také osobní odběr v místě provozovny naší firmy v Drahotuších.
REKLAMACE
Na prodávané výrobky je poskytována zákonem stanovená záruční lhůta 2 roky.
Reklamaci je nutno nahlásit e-mailem ještě před odesláním reklamovaného zboží na naši adresu. Po obdržení informací o reklamovaném zboží se zákazníkem dohodneme způsob řešení a o postupu vyřizování reklamace průběžně informujeme.
V případě poškození zásilky je nutno zboží reklamovat do 2 pracovních dnů.